SAJTÓKÖZLEMÉNY – Rendkívüli nyitvatartás a Veszprém megyei Kormányablakokban az EP-választás hétvégéjén



SAJTÓKÖZLEMÉNY

Rendkívüli nyitvatartás a Veszprém megyei Kormányablakokban

az EP-választás hétvégéjén

 

Magyarország Köztársasági Elnöke az európai parlamenti választások időpontját 2019. május 26.-ára tűzte ki.

 

Felhívjuk a választásra jogosultak figyelmét, hogy szavazni kizárólag az európai parlamenti választás napján is érvényes, személyazonosságot igazoló hatósági igazolvány (személyazonosító igazolvány vagy útlevél vagy vezetői engedély) és lakcímkártya felmutatása után lehetséges. Annak érdekében, hogy minden választásra jogosult szavazhasson, az Európai Parlamenti választások hétvégéjén rendkívüli nyitvatartási rend lesz érvényben a kormányablakkal, okmányirodával rendelkező településeken.

 

Az ügyeleti nyitvatartás időtartama alatt intézhető ügyek köre kizárólag az ideiglenes személyazonosító igazolvány kiállítására, a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány (lakcímkártya) pótlására, valamint az igényelt és elkészült okmányok átvételére korlátozódik, egyéb ügyek intézésére a szokásos nyitvatartási időn belül van lehetőség.

A Veszprém Megyei Kormányhivatal járási hivatalainak kormányablak osztályai a mellékelt táblázatban foglalt helyszíneken az alábbi időpontokban ügyeletet tartanak:

2019. május 25. napon 8.00 órától 14.00 óráig.

2019. május 26. napon 6.00 órától 19.00 óráig.

A május 25-én és 26-án nyitva tartó kormányablakok országos listája ezen a linken érhető el: 

https://kormanyablak.hu/hu/rendkivuli-nyitvatartas

Veszprém Megyei Kormányhivatal


8200 Veszprém, Megyeház tér 1.

telefon: 88/620-086, fax: 88/550-832